poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pojazdy egzaminacyjne na kat. AM, A, A1, A2

Dane aktualne na 21-01-2013

POJAZDY EGZAMINACYJNE WORD KATOWICE (również DABROWA GÓRNICZA)


(Suzuki Gladius) Kat. A
SUZUKI SFV650A
Pojemność 645 cm3
Moc 53kW


(Suzuki Gladius) Kat. A2
SUZUKI SFV 650UA
Pojemność 645 cm3
Moc 35 kW


ROMET ZK 125
Pojemność 124 cm3
Moc 7,5 kW


ROMET ZK 50
Pojemność 49 cm3
Moc 2 kW


Poniżej przedstawiam materiały zamieszczone w WORD Piotrków Trybunalski dotyczące obsługi pojazdu na egzaminie poszczególnych kat. AM, A1, A2, A.

SUZUKI GLADIUS:




ROMET ZK50 lub 125:





6 komentarzy:

  1. Jakoś ja nigdy nie miałam ochoty posiadania uprawnień do prowadzenia motocykla i w sumie skupiam się na jeździe samochodem. Wiem również, że w przypadku gdy mi się on zepsuje to wtedy pomoc drogowa https://holowanie.i-poznan.pl/ jest w stanie zjawić się najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie dla mnie bardzo ważną sprawą jest to aby przede wszystkim wiedzieć gdzie mogę na moje potrzeby zamówić sobie znaki drogowe. Z tego co wiem to na pewno firma http://drogmal.pl/ wykonuje takie rzeczy na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli faktycznie chcemy mieć takie uprawnienia to jak najbardziej mogą nam się one przydać. Pamiętajmy, ze jeśli nasz pojazd zepsuje się gdzieś po trasie to wtedy pomoc drogowa https://pomocdrogowa.tychy.pl/ na pewno bardzo sprawnie przyjedzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poniekąd takie sprawy są oczywiście ważne i ja jeszcze chcę powiedzieć, że również fajną sprawą jest to aby wiedzieć kogo wzywać w momencie zepsucia się samochodu. Ja najczęściej wtedy dzwonię po pomoc drogową https://gohol.pl/ i jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto jest jeszcze dodać, że gdy pojawią się problemy z naszym autem to zdecydowanie w takich momentach warto jest wezwać fachowców. Ja jestem zdania, że bardzo dobrą opcją jest zawsze wezwanie pomocy drogowej https://holowanie.wroclaw.pl/ i ja również tak robię.

    OdpowiedzUsuń

// This code will work in iOS 2 and up // (spoiler: you're not going to need anything below iOS 6). // Tested in iOS 7 // In your app's UIApplicationDelegate: - (BOOL)application:(UIApplication *)application didFinishLaunchingWithOptions:(NSDictionary *)launchOptions { (...) NSUserDefaults *defaults = [NSUserDefaults standardUserDefaults]; if (![defaults boolForKey:@"termsAccepted"]) NSString *message = @"Your message for visitors here"; UIAlertView *alert = [[UIAlertView alloc] initWithTitle:@"Cookies" message:message delegate:self cancelButtonTitle:nil otherButtonTitles:@"Close message", nil]; [alert show]; } } // Elsewhere in the file: - (void)alertView:(UIAlertView *)alertView clickedButtonAtIndex:(NSInteger)buttonIndex NSUserDefaults *defaults = [NSUserDefaults standardUserDefaults]; [defaults setBool:YES forKey:@"termsAccepted"]; [defaults synchronize]; }